Title
An integrated network-level management model for maintenance of flexible pavements
Creator
Ćirilović, Jelena B., 1983-
Copyright date
2017
Object Links
Select license
Autorstvo-Nekomercijalno-Bez prerade 3.0 Srbija (CC BY-NC-ND 3.0)
License description
Dozvoljavate samo preuzimanje i distribuciju dela, ako/dok se pravilno naznačava ime autora, bez ikakvih promena dela i bez prava komercijalnog korišćenja dela. Ova licenca je najstroža CC licenca. Osnovni opis Licence: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/deed.sr_LATN. Sadržaj ugovora u celini: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/legalcode.sr-Latn
Language
English
Cobiss-ID
Theses Type
Doktorska disertacija
description
Datum odbrane: 29.11.2017.
Other responsibilities
mentor
Mladenović, Goran, 1961.
član komisije
Šušić, Nenad.
član komisije
Branisavljević, Nemanja, 1975.
Academic Expertise
Tehničko-tehnološke nauke
University
Univerzitet u Beogradu
Faculty
Građevinski fakultet
Alternative title
Интегрисани модел управљања одржавањем фл[е]!ксибилних коловоза на нивоу меже
Publisher
[J. B. Ćirilović]
Format
161 list
description
Civil Engineering - Planning and design of roads and airports, Construction and maintenance of roads and airports / Грађевинарство - Планирање и пројектовање путева и аеродрома, Грађење и одржавање путева и аеродрома
Abstract (en)
Последњих година, предузећа која се баве одржавањем путне инфраструктуре, на државном и локалном нивоу, се суочавају са новим захтевима када је реч о одржавању путева. Поред потребе да се смање укупни трошкови одржавања путне мреже и ускладе са реалним могућностима и расположивим буџетом, и да се у исто време обезбеди одржавање путне мреже у одговарајућем и стабилном стању, предузећа која управљају путном инфраструктуром се налазе пред још захтевнијим изазовом, а то је укључивање климатских промена и утицаја на животну средину у процес одлучивања...
Abstract (en)
In recent years, road agencies and authorities, responsible for maintaining road networks on a national level, are being faced with new challenges. In addition to their attempt to keep overall maintenance costs low while keeping their road networks in an appropriate condition, road agencies are facing even more demanding challenges as they become obliged to incorporate effects of global climate change and other environmental and social impacts into their decision making process...
Authors Key words
Одржавање путева, асфалтни коловози, стратегије одржавања, методе оптимизације, методе процене трошкова, путна мрежа, емисије угљен диоксида
Authors Key words
Road maintenance, asphalt pavements, maintenance strategies, optimization methods, cost estimation models, road network, carbon dioxide emissions
Type
Tekst
Abstract (en)
Последњих година, предузећа која се баве одржавањем путне инфраструктуре, на државном и локалном нивоу, се суочавају са новим захтевима када је реч о одржавању путева. Поред потребе да се смање укупни трошкови одржавања путне мреже и ускладе са реалним могућностима и расположивим буџетом, и да се у исто време обезбеди одржавање путне мреже у одговарајућем и стабилном стању, предузећа која управљају путном инфраструктуром се налазе пред још захтевнијим изазовом, а то је укључивање климатских промена и утицаја на животну средину у процес одлучивања...
“Data exchange” service offers individual users metadata transfer in several different formats. Citation formats are offered for transfers in texts as for the transfer into internet pages. Citation formats include permanent links that guarantee access to cited sources. For use are commonly structured metadata schemes : Dublin Core xml and ETUB-MS xml, local adaptation of international ETD-MS scheme intended for use in academic documents.