Title
Историја хемије као контекст за учење хемијских појмова и испитивање ученичких постигнућа
Creator
Milanović, Vesna D., 1989-
CONOR:
14031463
Copyright date
2019
Object Links
Select license
Autorstvo-Nekomercijalno-Bez prerade 3.0 Srbija (CC BY-NC-ND 3.0)
License description
Dozvoljavate samo preuzimanje i distribuciju dela, ako/dok se pravilno naznačava ime autora, bez ikakvih promena dela i bez prava komercijalnog korišćenja dela. Ova licenca je najstroža CC licenca. Osnovni opis Licence: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/deed.sr_LATN. Sadržaj ugovora u celini: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/rs/legalcode.sr-Latn
Language
Serbian
Cobiss-ID
Theses Type
Doktorska disertacija
description
Datum odbrane: 07.06.2019.
Other responsibilities
Academic Expertise
Prirodno-matematičke nauke
Academic Title
-
University
Univerzitet u Beogradu
Faculty
Hemijski fakultet
Alternative title
The history of chemistry as a context for learning chemical concepts and assessing students’ achievements
Publisher
[В. Милановић]
Format
232 листа
description
Хемија - Настава хемије / Chemistry - Chemical education
Abstract (sr)
У оквиру дисертације спроведено је шест истраживања. Ефекти примене
историје хемије као контекста за учење хемијских појмова и проверавање
ученичких постигнућа испитани су у три истраживања, док су предмет три
истраживања били ставови ученика и наставника хемије који би могли да се
одразе на успешност имплементације историјског контекста у наставу хемије...
Abstract (en)
Six research studies were conducted within this thesis. The effects of using the
history of chemistry as a context for learning chemical concepts and assessing students’
achievements were explored in three research studies, while the object of the other three
research studies was the attitudes of the students and teachers which might influence the
success of implementing the historical context in chemical education...
Authors Key words
историја хемије, учење у контексту, историјски контекст, учење
хемијских појмова, систематизација хемијских појмова, проверавање ученичких
постигнућа, наука, природа науке, научноистраживачки рад
Authors Key words
history of chemistry, context-based learning, historical context, learning
chemical concepts, systematization of chemical concepts, assessment of students’
achievements, science, nature of science, scientific research
Classification
54:001.891
Type
Tekst
Abstract (sr)
У оквиру дисертације спроведено је шест истраживања. Ефекти примене
историје хемије као контекста за учење хемијских појмова и проверавање
ученичких постигнућа испитани су у три истраживања, док су предмет три
истраживања били ставови ученика и наставника хемије који би могли да се
одразе на успешност имплементације историјског контекста у наставу хемије...
“Data exchange” service offers individual users metadata transfer in several different formats. Citation formats are offered for transfers in texts as for the transfer into internet pages. Citation formats include permanent links that guarantee access to cited sources. For use are commonly structured metadata schemes : Dublin Core xml and ETUB-MS xml, local adaptation of international ETD-MS scheme intended for use in academic documents.